Selamatlah Hendaknya~

Hyez!! Ngee...Giler Abad tak bukak blog... huhu~ Terasa teramatlah malas nak update.. Lagipun bukan sesaper bacer pn kan.. iN sendiri pn rasa cam dah tak der blog jer.. kahakhakha~ 


Hmmm... Juz nak memanjangkan doa untuk keselamatan Chinatsu Hayami, kerana dalam tengah hari ini insyaALLAH sekiranyer tak der aper2 halangan, dia akan berangkat ke Tanah Suci Mekah untuk Menunaikan Umrah selama lebih kurang 13 hari.. Semoga segalanya berjalan lancar disana nnt, serta dipermudahkan segala urusan... insyaALLAH... 

Tahniah kerana telah dipanggil untuk menjadi tetamu-NYA, dan kini hajatnya telah tercapai ingin menunaikan umrah dalam usia yang muda serta dapat merasai suasana berpuasa ketika di MEKAH... 

Semoga Selamat Berangkat & Selamat Pulang...

Kepada korang2-korang semua, tidak terlupa untuk mengucapkan Salam Lebaran.... Eh! Salam Ramadhan Al-Mubarak la... Hehe~ Belum puasa dah nak raya kan... ngeehh~ Rasa-rasanya baru semalam kita meninggalkan ramadhan... Alhamdulillah & insyaALLAH akan sama-sama mengecapi keindahan Ramadhan pada tahun ini untuk kesekian kalinya... Syukur atas kurniaan umur panjang ini... 

Tibe-tibe terngiang-ngiang lagu, "mintak mak kuih sepotong saya mau makan kerna perut kosong" yeah! hahaha~ Jangan sampai petang ni aku g karok siap nyanyi lagu raye udah le! =P 

Okla, nak cow dah ni... Tunggu ler tahun depan plaks iN update ek.... kekeke~ 

Selamat Menyambut Ramadhan AL-Mubarak... 


2 comments:

fathiahRAIHANA Says:
July 26, 2011 at 10:37 AM

eh jgn la malas hupdate
saye bru je start membaca blog nie . hihi
selamat menjalani ibadah puasa =)

leeya abdul Says:
July 29, 2011 at 11:50 AM

Salam ziarah dr k.leeya. Selamat menyambut ramadhan al-mubarak yea. Perjalanan hidup ini perlulah dimanfaatkan semaksimum mungkin bg memperolehi ganjaran besar di akhirat. insyaAllah.

ai follow u. sudi2la follow me.
komen sikit http://way2healthynbeauty.blogspot.com/2011/07/contest-aku-berpuisi-maka-pada-siapa.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...