s!Lap daa~

Assalamualaikum..

Hye korang.. =D
Disebabkan terlalu tepu melayan tenet dari pagi sampai kul 2 lebih..
Aku pn bercadang nak g la makan..
Sajer melewatkan lunch hari ni coz still kenyang..
Aku pn kuar la..
Masa atas moto duk pikio aper aku nak makan..
Dah kul 3 ni confirm2 nasi berlauk hanya tinggal nasi semata2..
So aku pn terasa la nak makan kfc...

Targetnyer kfc seksyen 7 depan uitm tuh la..
Itu jer yang paling dekat ngan ict..
Terus park moto berjalan dan masuk kedai...

"Makan sini or take away??"
tanyer sorang pelayan....

Makan sini...
Dalam hari aku... pelik..
Aik.. sejak biler plaks kfc ader layanan cam ni..

"Sorang jer?" Tanya pelayan itu lagi...

Aah sorang jer... aku jawab....
Kemudian aku carila kaunter kat maner nak beli..
Coz aku dah setkan dalam kepala otak aku ni nak makan nasi  dengan 2 ketul ayam tuh..
Disebabkan aku mencari-cari kaunter tak jumper..
Aku terus ke tempat duduk..
Sorang pelayan yang bak kerengga dan kulitnyer yang putih melepak macam tepung komak memberikan aku buku menu tuh....
Aku pelik..

Hah?? tengok2  piza...
Adoiyai.. cam maner la aku leh silap nih..
Ruper2nyer kfc n pizza kat sek 7 shah alam ni bersebelahan.. tak tau plaks aku yang bahagian depan ni pizza..
Disebabkan malu2 alah..
Aku pn order jer ler..
Hukhukhuk~


Melepas aku nak makan nasi ngan ayam kfc tuh. .huHU~
Makan nasi kat pizza tuh tak habis pn..
Sampai aku balik.. 
Aku leh gelak sorang2 kat saner..
Adoiyai... siyes walaupn orang tak tau yang aku silap..
Tapi aku rasa cam malu giler.. hakhakhak....


Bisik-Bisik; Itula jadinyer biler kepala otak duk pikio benda lain... huhu~  

6 comments:

Cik Itam @ ira Says:
March 31, 2011 at 4:55 PM

hi hi hi

malu kot, klu jdi cm 2..hehe

melepas nk mkn ayam k ep ci..

iN Laa...~ Says:
March 31, 2011 at 5:02 PM

ha tuh ler pasal..
tapi biler ingat2 lehjadi gelak sorang2.. malu2...

Cik Itam @ ira Says:
March 31, 2011 at 5:12 PM

hehehe..

iEzZ Says:
April 1, 2011 at 12:38 AM

adesss....tu ler tak gtau dgn izzaty nak mkn kat sane...seksyen 7 je kot....alahaiiii dekat nyer lah dgn kiteorg kat klang neh...dush3~~~

iN Laa...~ Says:
April 1, 2011 at 8:09 AM

cik itam~ huhu~ =P

izzzaty~ ek?? ooo ha ok.. nnt lain kali iN roger.. =)

vielyns Says:
April 1, 2011 at 10:51 AM

hehe klu sya yang kena, pun malu juga..huhu malu punya pasal, makan jer kat situ :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...