Seks itu "ZINA"

Assalamualaikum....



"Dan orang-orang yang menuduh perempuan-perempuan (lelaki) yang baik (berzina) dan mereka tidak mendatangkan 4 orang saksi, maka SEBATlah mereka 80 kali, dan JANGANLAH KAMU TERIMA KESAKSIAN MEREKA UNTUK SELAMA-LAMANYA. Mereka itulah orang yang FASIQ" 
(Surah An-Nur, Ayat 4)


8 comments:

YATZAKIE Says:
April 8, 2011 at 11:49 AM

in,seks xjadi zina lepas pasangan tu bernikah..huhu

iN Laa...~ Says:
April 8, 2011 at 11:53 AM

yat.. iN dah agak dah..
salah satu komen yang akan ada dalam entry ni macam komen yat ni..
huhu~

betoi kata yat..
n sebenarnyer iN nak sampaikan lebih jauh daripada ini.. huhu~

dan kebiasaannya, seks selepas berkahwin itu bukanlah dipanggil "seks" tetapi "tidur bersama isteri".. kan??

huhu~
memandang kepada jumudnyer pemikiran buleh membuatkan kita lagi jumud dalam agama.. *mungkin*

tawakal sahaja kepada ALLAH...

nadira shahid Says:
April 8, 2011 at 12:22 PM

*no comment*
bro, ko msti dah agak ade comment mcm ni kan ;p
kebiasaannye memang tidur bersama isteri, tapi maksudnye tetap sama ;p
hm, aku tkut gak, zaman sekarang orang buat seks b4 kahwen, macam benda rutin pulak.. takutttnyee, mengucap pnjg aku..

iN Laa...~ Says:
April 8, 2011 at 12:24 PM

nad~ komen ko memang aku tak dapat nak agak.. hahaha~

memang ler maksudnyer tetap samer.. tapi perkataan yang digunakan "seks" itu leh kasar dan juga pastinyer perkara yang tidak elok sekiranyer tidak bernikah kan??

ader tak kata dier seks ngan isteri?? tak der kan.. ngeehh =P


takot jugak dengan perkara yang berlaku..
diharapkan kita masing2 kuat dan sekeliling kita juga kuat untuk mengelakkan gejala ini daripada terus berlaku...

samer2 lah kta berdoa yer nad..
insyaALLAh... =)

aniswany Says:
April 8, 2011 at 3:52 PM

wahh semua comment panjang2 lah.sampai spechless ..

nak senyum je lah ;))))

iN Laa...~ Says:
April 8, 2011 at 3:58 PM

baik... mari senyum samer2 =)

nadira shahid Says:
April 8, 2011 at 5:57 PM

ok, kite tukar perkataan bersetubuh, tak pun tidur bersama satu katil ;p
tu la, kite same2 doa..
InsyaAllah, satu hari nnti, gejala ni dah berkurang kt Malaysia..

iN Laa...~ Says:
April 8, 2011 at 6:46 PM

yer la nad...
ikut la maner yang ko nak..
huhu~

insyaALLAH amin... =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...