Gent!ng aGa!n??



Assalamualaikum.. Hye korang.. 
Sabtu.. 1258 pm.


Ha agak bosan kan hari ni.. 
Sepatutnya aku ke genting..
Tapi tuh la kena cancel la plaks.. 
Baru cadang nak release tension lepak2 kat saner..
Tapi tak kesampaian..
Selalunyer hujung minggu jer aku balik kampung..
Tapi hari ni tak coz planning memang tak balik..
So agak kebosan dari pagi..
Bangun pagi tadi teringat tuk wat entry pada blog ni...
Terus amik laptop Chinatsu Hayami yang ada pada aku...
Aku pn draf...
After settle g mandi n anto baju ke dobi.. Huhu.. malas tol kan xmo basuh sendiri.. 
Now ader kat cc..
Tapi tuh la terasa guks nak g Genting tuh.. huhu~
Nnt2la plan kemudian hari...
Ha.. petang nnt cadangnyer nak g jog~
Dh lamer sangat tak jog.. perut pn dh naik.. hoho~ 
Ader sesaper nak join? jom2 leh cuci mata samer.. hehe..
If tak der wat aper lepas zohor nnt.. 
Tdo jer ler aku.. Bosan Lagi..~ 
iN n bosan tak dapat dipisahkan.. 
Wat aper pn sure bosan.. huhu~
Tuh jer ler kot..
Nak cow... 


Daa~


Bisik-bisik: Nak balik masak untuk makan tengah hari... aper yang jadi,  itula aku makan.. huhu~ 





2 comments:

misz cadbury Says:
January 8, 2011 at 11:13 PM

Bosan manjang ko ni..huhuhu

iN Laa...~ Says:
January 8, 2011 at 11:41 PM

haha biasalah... kembor tuh! =P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...