Lelaki "Datang Bulan"??

Peringatan: i) Jgn menilai entry dengan keadaan yang tidak sepatutnya.. kelak anda harus meminta maaf… =P 
                     ii) Kanak2 dibawah 30-an hendaklah mendapat bimbingan daripada ibubapa untuk membaca perbualan ini~ 

Conversation diantara iN dan A.
Tarikh: 7 Januari 2011
Time: 0330

iN  :  Assalamualaikum bro… ada sihat ka?? 
A   :  Waalaikummussalam.. Sihat Alhamdulillah.. Lu apa celita?? 
iN  :  Gua cam  biasa aje… hali2 kilija balik kilija buat kilija…. Huhu~ 
A   :  Owh.. Lu bila balik kampong.. buleh lepak sama2.. minum sama.. bikin semua sama.. 
iN  :  Nnt hujung bulan gua balik la bro.. gua balik nnt gua halo sama lu?? Apa macam?? 
A   :  Baik! Gua tunggu lu punya halo… eh bro, bila gaji??
iN  :  Gaji hujung bulan la bro.. sikalang sudah abis bulan la… ;(
A   :  Sudah habis ka?? Haiya manyak cipat… gua baru DATANG BULAN woo.. 
iN  :  GuLp!!! 


Ha… see.. iN dh buktikan pada korang yang lelaki pn ader datang bulan.. kehkehkeh… =P  


Sekadar seloka di pagi sabtu..  Peace.. No War! [V]

Bisik-bisik: Datang bulan ni tak der sesungut!!! =P





4 comments:

misz cadbury Says:
January 8, 2011 at 11:14 PM

En sesungut pon tak sudi nak berkunjung..haha :P

iN Laa...~ Says:
January 8, 2011 at 11:40 PM

hahaha~ ha itu la bagus.. =P kalau datang nnt sakit perut plaks aku...

n.u.r.u.l.a.i.n Says:
January 13, 2011 at 2:11 PM

agak kelakar entry nih,, (;

iN Laa...~ Says:
January 14, 2011 at 1:10 PM

@Miss Ain haha.. tuh la.. agak terkedu disitu~ huhu~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...