Semak-iN mEngg!Lai..


Disebabkan semalam berpoye2 sambil memerhatikan gadjet2 ini.. 
Hati aku semakin membara untuk memiliki "mereka"....

Turutan mengikut nafsu...

Nikon D3100 


Apple I-Pad


Tag heuer Monaco Calibre 24 Chronograph


Blacberry Bold 9700

I-Phone 3gs

aRrrgGGhh!! memang tension biler berhajatkan barang-barang ini sambil memikirkan gaji yang tak seberapa itu.. hari demi hari aku mmg sangat menggilai "mereka2" ini hinggakan leh jeleZ gilEr tengok bebudak yang leh main I-Pad tuh sambil berjalan di Mid Valley!! arrgghh!! beruntung sungguh.... Huh.. 

Oh  luper plaks.. aku rasa ader yang berhajat nak belikan tuk aku kan?? ngeehh~  ha ni nak gtau... antara banyak2 nih korang ikut la turutan yer.. tak pn bincang sesamer korang maner yang ptt korang agih2 tuk bagi kat aku sebagai hadiah... ok tak?? hahah =D korang kena prepare hadiah coz bulan depan bufday aku.. <- padahal bufday bulan 6... maner la tau kot2 leh dapat cepat daripada yang dijangkakan.... hakhakhak =P 

Last skali kereta idaman... Hah ader bran?? =P



Vuduh!!

Daa~

2 comments:

misz cadbury Says:
January 3, 2011 at 8:54 PM

ape kata ko yg belikan utk aku?
i pad tu pon ok la..
hahahaha :P

iN NMFH Says:
January 4, 2011 at 8:49 AM

aik??
ko la pttnyer coz aku dah gtau.. ngeehh =P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...