Kehidupan...

Assalamualaikum...


Hye korang...
Pagi-pagi tadi dah hujan...
So faham-fahamlah surela aku yang bermotosikal ni sampai lambat ke ofis...
Dan disebabkan pada awalnyer tak sedar yang hujan coz berada di tingkat 13...
Biler dah siap nak gerak g keje...
Kuar jer umah tengok ujan..
Aik?? Hujan plaks..


Terpaksalah masuk balik n tukar pakaian.... huhU~
Siap semuanya aku terus gerak walaupun keadaan hujan yang agak lebat jugak....


Hmmm....
Oh ya..
Semalam sehari suntuk membantu abg aku pindah umah...
Pindah lagi?? A`ah tuh la.. huhu~
So petang sabtu dah gerak kl n stay kat wangsa maju..
Pagi tak pagi lagi bangun g breakfast n terus angkut barang....
Ha rasanyer mau turun guks 5 6 kilo neh... =P
Sebab aper??
Sebab turun naik tingkat 5... 
Letih tuh.. T_T


Ha tapi satu bab yang aku sangat suker..
Bab menyusun barang-barang...
Pada awalnyer aku budget akan ulang 2 kali tuk angkut2 barang..
But then biler dah susun sumer dengan cantik...
Ha..!!! cukup satu trip jer..
Sonok plaks rasa.... huhu~  <- itu pn sonok kan.. entah aper-aper ntah...


Hmmm...
Actually hari ni memang kemalasan untuk bekerja & buat kerja..
So aku pn memang tak der mud dengan pelbagai masalah sejak dah 2 3 minggu kebelakangan  ini..


Bosan dengan keadaan hidup sebegini...
Ye.. itu sebenarnyer yang aku nak ungkapkan seawal entry ini  tadi....
Hurm... Bukan menyesali diri sendiri..
Tapi seakan fed-up berhadapan dan deal ngan manusia yang sentiasa berlagak pandai....


Huh~ 
Siyes aku tension!
Sakit hati tak terhingga hingga ader satu-satu masa membuatkan aku ingin memaki hamunnya seperti KHADAM!!!
Apela nasib aku dapat masyarakat sekeliling aku cam tuh...


Cukuplah...
Takot nnt LEBIH BANYAK AKU BERCERITA LEBIH BANYAK PULAK KESALAHAN DIRI SENDIRI TERLIHAT...


Daa~


Bisik-Bisik: Kalaupun anda itu pandai... Janganlah menganggap orang lain tidak berpelajaran.... 


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...