TaG: 25 facts, habits about iN Laa...~

Firstly thanks to Eqalovelense coz sudi tag iN Laa…~ for this post…
Alamak!! Cam maner nak buat ni??
Den dah la fail sket benda2 cam ni~
Takper2 kta try dulu..



25 facts, habits about me :

25. Suker buang masa~

24. Suker lepak2 kat tepi jalan + kaki 5~

23. Suker ronda2 naik moto~

22. Suker tengok gelagat orang~ memaner sahaja~

21. Suker “Crowd” ~

20. Suker memancing – tapi skunk dah jarang~

19. Suker berkemas – ecece~ yer ker ni?? Yer la…! =P

18. Suker datang awal kat tempat keje coz tak suker balik lewat.. huhu~

17. Suker berkawan ngan sesaper pn

16. Suker hargai kawan2.. huhu~ orang jer tak hargai iN.. hukhuk~

15. Suker aktiviti lasak.. kayak, jungle trekking, panjat itu ini sumer la..~

14. Suker nak jenjalan tempat orang tapi tak der duit… huhu~

13. Sukerkan laut tp takot air… cam ner tuh?? Huhu~

12. Tegas dan berpegang kepada pendirian~

11. Suker tengok perlumbaan – cam drift ker, sprint ker, drag ker or lumber kuda pn ok!! Haha =P

10. Suker tengok kawad~

9.  Suker pakaian seragam.. terutanya tentera & polis..

8. Suker Melalak (nyanyi2 & jerit2)~

7. Suker Alat muzik.. more kepada tradisional instrument~

6. Suker nyakat & kacau orang.. ngeeh~

5. Obses dengan moto termasuklah moto boat! Haha =P motor berkuasa tinggi~ superbike, easy rider, touring, n motocross~

4. Suker dengan sports car.. kalau jumper sure jadi “jakun” hahaha~
Cthnya seperti, bently, Ferrari.. ferrero rocher, Lamborghini & lamborghitu.. hakhahak =P

3. Suker tengok konvoi.. tak kisahlah moto ker.. kereta ker.. basikal ker.. 
kete kebal ker or cina mampus tuh… <- konvoi guks kan… hahaha =D

2. Suker duk sorang2 - pk masalah sendiri & masa depan… T_T

1. Perfectionist!!!!



Siap! 
eh! sumer yang suker jer kan??
habit yang tak suker tak jumper plaks tadi masa memikio~ 
huhu~ 



"once u have been tagged,you are supposed to write a note,with 25 random things,fact,habit or goal about you.At the end choose 25 people to be tagged.you have to tag the person who tagged you".



Orite..
Now nak tag... 



Bisik-Bisik - susah jugak nak buat benda2 cam nih.. huhu~






8 comments:

:: noremy anak rahmat :: Says:
January 18, 2011 at 3:15 PM

follow & blogwalking..

mehla jenguk belog ai..

salam kenal!(^__^)


P/S:KITA SAMA BAB SUKA LAUT TP AIR...pernah nagis sbb kena usik kena tolak dalam laut...ngeeee

iN Laa...~ Says:
January 18, 2011 at 3:30 PM

thanx folo~ insyaALLAh akan folo kembalI~

iyer ek??
haha.. kalau cam tuh nak nyakat n tolak dalam laut lagi la.. hahh =P

Nadhirah-chan Says:
January 18, 2011 at 4:16 PM

hee , wajib buat ke ?

iN Laa...~ Says:
January 18, 2011 at 4:48 PM

kalau minat.. buatla.. huhuH~

nadira shahid Says:
January 19, 2011 at 10:49 AM

no 19 tu x btul, tp no 6 tu btul, huhu

iN Laa...~ Says:
January 19, 2011 at 12:17 PM

yer ek nad?
so kena jadi baik la cam nih takmo nyakat orang dah.. haha =P

nadira shahid Says:
January 19, 2011 at 4:11 PM

tul2, tp bile la nk tgu mase tu kan, knpem smpai ko jdi ayah kot,haha ;P

atinhs89 Says:
January 19, 2011 at 5:44 PM

heee....bayin je la btkn tuk atin...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...